> O nas > O nas > Wczoraj i dziś

Wczoraj i dziś
historia, która zobowiązuje

Od ponad 30 lat YES kreuje własną jubilerską tożsamość i styl.
Oryginalny, rozpoznawalny i uwielbiany przez kobiety.

Nowe
oblicze marki

YES wprowadza nową wersję logotypu: czarne litery na białym tle. Nowe logo – pełne emocji i elegancji – dobrze symbolizuje innowacyjny charakter Biżuterii YES, która podejmuje wciąż nowe wyzwania.

O krok
przed innymi

Odważne wejście w świat aplikacji mobilnych zostaje nagrodzone sukcesem. YES Rings Collection staje się bohaterem pierwszej na polskim rynku jubilerskim kampanii wykorzystującej aplikacje mobile. W konkursie YES Rings wziąć mogli udział Klienci salonów YES, a także użytkownicy Facebooka oraz posiadacze telefonów z systemem iOS i Android.

Wielka premiera

Marka YES z duma przedstawia Diament Idealny YES®, który olśniewa wyjątwym blaskiem. Dzięki specjalnemu szlifowi, każdy promień światła iskrzy się w nim niezwykłym ogniem. Większy blask Diamentu Idealnego YES® poświadczony jest specjalnym certyfikatem GemEx.

2011

Romans
Mody i Sztuki

Marka YES błyszczy jasno na Art & Fashion, prestiżowym festiwalu łączącym modę i sztukę. Projektantka YES Magda Dąbrowska prowadzi dla uczestników warsztatów wykład „Biżuteria z duszą". Biżuterię YES można również zobaczyć podczas najważniejszego pokazu imprezy.

2010

Kalendarz YES
Utalentowani twórcy
- współczesny design,
najwyższa jakość

Kalendarz YES to efekt poszukiwań narzędzia marketingowego wyróżniającego i pozycjonującego markę. To owoc współpracy YES z najlepszymi polskimi fotografami, artystami oraz projektantami. Prezentuje najciekawsze trendy jubilerskie oraz najwspanialsze produkty z oferty YES w danym sezonie. Ekskluzywny, współczesny i niepowtarzalny sposób komunikacji wartości marki. Wizerunkowa ekspozycja produktu, jako głównego bohatera w całorocznej kampanii.

2008

Szyk, styl
i charme!

YES jako pierwsza jubilerska marka wprowadza na polski rynek nowy wzór - YES Charms Collection. Bransolety, które można samodzielnie projektować dzięki zawieszkom w różnej formie i kształcie, błyskawicznie stają się wielkim przebojem.

2006

Młode
pokolenie
wchodzi do gry.

Tomek Kwiatkiewicz i Mateusz Madelski zostają odpowiedzialni za sprawy rozwoju YES oraz dział biżuterii z kamieniami szlachetnymi.

2000

Milenijny klejnot

Z okazji niecodziennej daty w ofercie YES pojawia się prawdziwe arcydzieło – naszyjnik ozdobiony dwoma tysiącami brylantów.

1998

Zaproszenie
do Galerii YES

Z inicjatywy marki YES powstaje wyjątkowe miejsce spotkań i prezentacji. Otwarta w Poznaniu Galeria YES skupia najciekawsze dokonania polskich i zagranicznych artystów plastyków projektujących biżuterię artystyczną.

1996

Kobiety wolą
brylanty!

Pod tym hasłem startuje pierwsza duża kampania reklamowa biżuterii YES na polskim rynku.

1993

Wielkie
otwarcie!

W Poznaniu powstaje pierwszy salon jubilerski sygnowany przez YES Biżuteria.

lata 80

Strzał
w dziesiątkę!

Biżuteria wykonywana według unikalnej technologii cieszy się dużym powodzeniem. Przybywa klientów, YES rośnie w siłę.

1981

Pasja łączy się z pracą.

Powstaje niewielki, ale prężnie rozwijający się projekt jubilerski, będąca zalążkiem przyszłego sukcesu YES.