×

Świat YES

Piękno w czystej formie. Odnajdujemy piękno w naturalności. Podkreślamy jego czystą formę, szlachetny detal i kształt. Wydobywamy emocje, budzimy pożądanie, tworząc biżuterię najpiękniej wyrażającą Twój wewnętrzny blask.

Kwintesencja tego co piękne

Kontynuując najlepsze jubilerskie tradycje, wytyczamy nowe kierunki. Współpracując z zaproszonymi artystami, stylistami i projektantami, nieustannie podejmujemy ryzyko estetycznych eksperymentów.

Dlatego niezależnie od sezonu i panujących trendów nasze kolekcje i wzory stale cieszą się popularnością.

Kwintesencja tego co piękne

Kontynuując najlepsze jubilerskie tradycje, wytyczamy nowe kierunki. Współpracując z zaproszonymi artystami, stylistami i projektantami, nieustannie podejmujemy ryzyko estetycznych eksperymentów.

Dlatego niezależnie od sezonu i panujących trendów nasze kolekcje i wzory stale cieszą się popularnością.

Złoty środek. Kompozycja idealna

Sztuki jubilerskiej nie można nauczyć się z książek. Bo jak każda sztuka, wymaga artystycznej wizji, warsztatowej doskonałoœści i autentycznej potrzeby tworzenia. O biżuterii myśœlimy jak o czymśœ szczególnie cennym, niezależnie od kruszcu czy rodzaju kamieni szlachetnych, z których jest wykonana.

Biżuteria to cząstka czyjejśœ osobowoœści. Musi być idealnie skomponowana, zapadać w pamięć, poruszać duszę i serce.

Wczoraj i dziś

Piękno w czystej formie. Odnajdujemy piękno w naturalności. Podkreślamy jego czystą formę, szlachetny detal i kształt. Wydobywamy emocje, budzimy pożądanie, tworząc biżuterię najpiękniej wyrażającą Twój wewnętrzny blask.



Nowe oblicze marki

YES wprowadza nową wersję logotypu: czarne litery na białym tle. Nowe logo – pełne emocji i elegancji – symbolizuje innowacyjny charakter Biżuterii YES, która podejmuje wciąż nowe wyzwania.

O krok przed innymi

Odważne wejście w świat aplikacji mobilnych zostaje nagrodzone sukcesem. YES Rings Collection staje się bohaterem pierwszej na polskim rynku jubilerskim kampanii wykorzystującej aplikacje mobile.

W konkursie YES Rings wziąć mogli udział Klienci salonów YES, a także użytkownicy Facebooka oraz posiadacze telefonów z systemem iOS i Android.

O krok przed innymi

Odważne wejście w świat aplikacji mobilnych zostaje nagrodzone sukcesem. YES Rings Collection staje się bohaterem pierwszej na polskim rynku jubilerskim kampanii wykorzystującej aplikacje mobile.

W konkursie YES Rings wziąć mogli udział Klienci salonów YES, a także użytkownicy Facebooka oraz posiadacze telefonów z systemem iOS i Android.

Wielka premiera

YES z duma przedstawia Diament Idealny YES®, który olśniewa wyjątkowym blaskiem. Dzięki specjalnemu szlifowi, każdy promień światła iskrzy się w nim niezwykłym ogniem. Większy blask Diamentu Idealnego YES® poświadczony jest specjalnym certyfikatem GemEx.

2011
Romans Mody i Sztuki

YES błyszczy jasno na Art & Fashion, prestiżowym festiwalu łączącym modę i sztukę. Projektantka YES Magda Dąbrowska prowadzi dla uczestników warsztatów wykład „Biżuteria z duszą". Biżuterię YES można również zobaczyć podczas najważniejszego pokazu imprezy.

2011
Romans Mody i Sztuki

YES błyszczy jasno na Art & Fashion, prestiżowym festiwalu łączącym modę i sztukę. Projektantka YES Magda Dąbrowska prowadzi dla uczestników warsztatów wykład „Biżuteria z duszą". Biżuterię YES można również zobaczyć podczas najważniejszego pokazu imprezy.

2010
Kalendarz YES

Utalentowani twórcy - współczesny design, najwyższa jakość.
Kalendarz YES to efekt poszukiwań narzędzia marketingowego wyróżniającego i pozycjonującego markę. Ekskluzywny, współczesny i niepowtarzalny sposób komunikacji wartości marki. Wizerunkowa ekspozycja produktu, jako głównego bohatera w całorocznej kampanii.

2008
Szyk, styl i charme!

YES jako pierwszy w branży wprowadza na polski rynek nowy wzór - YES Charms Collection. Bransolety, które można samodzielnie projektować dzięki zawieszkom w różnej formie i kształcie, błyskawicznie stają się wielkim przebojem.

2008
Szyk, styl i charme!

YES jako pierwszy w branży wprowadza na polski rynek nowy wzór - YES Charms Collection. Bransolety, które można samodzielnie projektować dzięki zawieszkom w różnej formie i kształcie, błyskawicznie stają się wielkim przebojem.

2007
Młode pokolenie wchodzi do gry.

Tomek Kwiatkiewicz i Mateusz Madelski zostają odpowiedzialni za sprawy rozwoju YES oraz dział biżuterii z kamieniami szlachetnymi.

1999
Milenijny klejnot

Z okazji niecodziennej daty YES wprowadza prawdziwe arcydzieło – naszyjnik ozdobiony dwoma tysiącami brylantów.

1999
Milenijny klejnot

Z okazji niecodziennej daty YES wprowadza prawdziwe arcydzieło – naszyjnik ozdobiony dwoma tysiącami brylantów.

1998
Zaproszenie do Galerii YES

Z inicjatywy YES powstaje wyjątkowe miejsce spotkań i prezentacji. Otwarta w Poznaniu Galeria YES skupia najciekawsze dokonania polskich i zagranicznych artystów plastyków projektujących biżuterię artystyczną.

1998
Zaproszenie do Galerii YES

Z inicjatywy YES powstaje wyjątkowe miejsce spotkań i prezentacji. Otwarta w Poznaniu Galeria YES skupia najciekawsze dokonania polskich i zagranicznych artystów plastyków projektujących biżuterię artystyczną.

1996
Kobiety wolą brylanty!

Pod tym hasłem startuje pierwsza duża kampania reklamowa biżuterii YES na polskim rynku.

1993
Wielkie otwarcie!

W Poznaniu powstaje pierwszy salon jubilerski sygnowany przez YES.

1993
Wielkie otwarcie!

W Poznaniu powstaje pierwszy salon jubilerski sygnowany przez YES.

Lata 80
Strzał w dziesiątkę!

Biżuteria wykonywana według unikalnej technologii cieszy się dużym powodzeniem. Przybywa klientów, YES rośnie w siłę.

Lata 80
Strzał w dziesiątkę!

Biżuteria wykonywana według unikalnej technologii cieszy się dużym powodzeniem. Przybywa klientów, YES rośnie w siłę.

1981
Pasja łączy się z pracą.

Powstaje niewielki, ale prężnie rozwijający się projekt jubilerski, będący zalążkiem przyszłego sukcesu YES.