×

Dostawa i zwroty

Dostawa

Kupując na YES.pl możesz skorzystać z bezpłatnej dostawy dla zamówień od 300 PLN na terenie Polski za pośrednictwem kuriera GLS lub urządzeń paczkomat InPost Paczkomat ® 24/7.
Dla zamówień o wartości poniżej 300 PLN koszt dostawy wynosi 14,90 PLN zarówno dla kuriera GLS jak i urządzeń InPost Paczkomat ® 24/7 i jest doliczany do zamówienia.
Dostawa kurierska oraz do urządzeń InPost Paczkomat ® 24/7 realizowana jest w dni robocze.
Na terenie całej Unii Europejskiej możesz skorzystać z dostawy za pośrednictwem kuriera GLS za 45 zł (koszt dostawy jest doliczany do zamówienia).
Przy każdym naszym produkcie podany jest czas wysyłki. Pamiętaj, aby doliczyć do niego czas dostawy paczki (Kurier GLS, Inpost, dostawa do Salonu).

Zwroty

Zwrot biżuterii zakupionej online

Chcesz dokonać zwrotu biżuterii? Możesz to zrobić w ciągu 100 dni od odebrania zamówienia.
Zwrotu nie można dokonać, jeśli dotyczy spersonalizowanej biżuterii (w tym grawerowanej) oraz wykonanej na specjalne zamówienie.
Zwracając biżuterię, weź pod uwagę, aby numer serii produktu pochodził z danego zamówienia.
Zwracana biżuteria nie może nosić śladów użytkowania.

Zwrotu zamówienia internetowego możesz dokonać na dwa sposoby:
1. Bezpłatny zwrot za pomocą elektronicznego formularza zwrotu.
Skorzystaj z elektronicznego formularza zwrotu dostępnego TUTAJ. Postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w formularzu i wybierz wygodny dla Ciebie sposób zwrotu zamówienia. Możesz skorzystać z usługi kurierskiej GLS lub zwrócić zamówienie w najbliższym InPost Paczkomat ® 24/7.

2. Bezpłatny zwrot zamówienia internetowego w Salonie YES
Zabierz zwracaną biżuterię, paragon/e-paragon (nie musisz go drukować!), metki oraz certyfikaty (jeśli były dołączone) i odwiedź Salon YES (TUTAJ znajdziesz najbliższy). Przekaż je Doradcy Klienta w Salonie YES, a w zamian otrzymasz formularz z potwierdzeniem zwrotu. Znajdziesz tam również dane Zespołu Obsługi Klienta YES.pl, z którym możesz się skontaktować w celu sprawdzenia aktualnego etapu realizacji zwrotu.

W ciągu maksymalnie 14 dni od dostarczenia zwrotu do siedziby Sklepu Internetowego YES.pl, otrzymasz zwrot środków na konto, z którego została dokonana płatność za zamówienie lub na numer konta wskazany w formularzu zwrotu.

Formularz zwrotu

Zwrot lub wymiana biżuterii zakupionej w Salonie

W tym samym Salonie, w którym dokonałeś zakupu w ciągu 100 dni możesz:
- wymienić na inny produkt w tej samej cenie lub wyższej (dopłacając różnicę),
- zdecydować się na zwrot środków za zwracany produkt na kartę podarunkową.

Zwracana/wymieniana biżuteria musi być pełnowartościowa, bez śladów użytkowania, z zachowanym paragonem/e-paragonem (nie musisz go drukować!), z nienaruszoną (tj. przymocowaną do towaru w taki sam sposób jak w dniu zakupu) i nieuszkodzoną metką oraz z certyfikatami, jeżeli w momencie zakupu były wydane; wyjątek stanowią charmsy, beadsy oraz pierścionki zaręczynowe, dla których zwrot jest możliwy także, gdy metka zostanie odczepiona od produktu, jednak musi być ona przekazana przy zwrocie/ wymianie biżuterii.
Możliwość zwrotu i wymiany nie dotyczy kart podarunkowych, biżuterii spersonalizowanej (np. grawer), zamówień specjalnych oraz zegarków marek obcych.
Warunki zwrotu i wymiany określone są w Regulaminie sprzedaży dostępnym w każdym Salonie YES i na YES.pl.